Service Desk

Onze betrokkenheid bij klanten en hun gebruikers reikt veel verder dan het leveren van ICT-oplossingen. Na de invoering van nieuwe bedrijfsoplossingen ondersteunen wij klanten desgewenst met de benodigde services, remote of op locatie.

Hulp op afstand nodig?

Heeft u snel antwoord nodig op een technisch probleem? Een van onze Service Desk medewerkers is u graag van dienst met onze remote assistance tool. De medewerker kan uw desktop bekijken en uw muis en toetsenbord bedienen om u zodoende de oplossing van het probleem te laten zien.

Live support sessie

Klik op een van onderstaande links om uw live support sessie te starten wanneer onze Service Desk medewerker hierom vraagt.

Klik HIER voor uw Live Support Sessie voor WINDOWS

Klik HIER voor uw Live Support Sessie voor MAC OS

BSU Portal

Klik HIER om in te loggen in de BSU portal

CSP Reporter

Klik HIER voor de CSP Reporter

Bereikbaarheid Service Desk

Voor al uw technische vragen kunt u terecht bij de Service Desk van BSU. De Service Desk is bereikbaar op maandag t/m vrijdag 8.00 uur tot 18.00 uur.

Telefoonnummer: 0413 24 33 33 en dan kiest u voor optie 1

E-mailadres: support@bsu.nl