BSU groeit door!

Door 17 mei 2021Blog

Met de komst van de BSU BOOSTER® maakt BSU een strategische omslag:

Het is onze droom om de ultieme online werkplek te blijven leveren. Daarom zijn we iedere dag bezig met het verwerken van nieuwe mogelijkheden in onze dienstverlening” aldus Thijs Jongkind, algemeen directeur van BSU.

Om verdere professionalisering te leveren en ambities te behalen is de directie van BSU uitgebreid: Met ingang van 1 maart is Bram Nota benoemd tot commercieel directeur en Henri Feenstra tot technisch directeur.

De 32-jarige Nota, sinds 2015 werkzaam bij BSU, is in deze rol verantwoordelijk voor commercie, marketing en communicatie. “Een logische stap’” aldus Thijs Jongkind.

De afgelopen jaren had Bram deze vakgebieden al als hoofd sales onder zijn hoede waar hij in samenwerking met zijn sales teams succesvolle groei heeft bereikt. Zijn benoeming zorgt voor een verdere doorontwikkeling en borging van de strategie in samenwerking met onze klanten en belangrijkste partners zoals Microsoft, KPN en Vodafone Ziggo.

Bram Nota

Bram Nota: “Ik voel een grote verantwoordelijkheid die voort komt uit de ambitie die wij met zijn allen voelen om dit bedrijf verder te laten groeien op verschillende fronten. Met de nieuwe samenstelling van de directie wordt de potentie voor mij nog groter om dit bedrijf integraal te laten groeien; Wanneer de koppeling tussen commercie en techniek nog sterker gemaakt wordt, heb ik er echt vertrouwen in dat BSU blijft groeien. Niet alleen groeien in omvang maar ook in waardering van onze klanten voor de waarde die BSU als partner toevoegt aan hun business”.

De 44-jarige Feenstra is al sinds 2007 werkzaam bij BSU en in deze rol verantwoordelijk voor de technische visie van BSU. “Henri is al sinds jaar en dag bekend binnen BSU op het technische gedeelte; een van de belangrijkste pijlers van BSU. Vanuit een nieuwe positionering is Henri gevraagd als technisch directeur om écht de eindverantwoording te pakken als het gaat om techniek en die uitdaging heeft hij gelukkig met beide handen aangepakt” Aldus Thijs Jongkind.

Henri Feenstra: “Techniek kan complex zijn en deze complexiteit mag niet ten koste gaan van gebruikersbeleving. Daarom blijf ik met mijn collega’s onderzoeken welke producten en oplossingen passen in onze portfolio’s en hoe we deze het beste kunnen implementeren en beheren zodat onze klanten fijn kunnen werken in hun ICT omgeving. Ik heb er het volste vertrouwen in, dat dit, in samenwerking met mijn collega’s van commercie, een succes gaat worden”.