• Gegarandeerd meetbaar servicelevel
  • Inzicht in resultaten
  • Snelle probleemoplossing
  • Vanaf afstand én op locatie
 

Wat is Gebruikersbeheer?

Onder Gebruikersbeheer verstaan we gebruikersvragen-, verstoringen-, wijzingen- en crisisbeheer. Als iets niet werkt of als er vragen zijn, dan kun je contact met ons opnemen. Naast het beantwoorden van je gebruikersvragen, valt het oplossen van verstoringen en het doorvoeren van wijzigingen onder Gebruikersbeheer. In het geval van een calamiteit volgen we het protocol van crisisbeheer en gaan we meteen aan de slag met het verhelpen van je probleem.

Gebruikersbeheer bij BSU = gegarandeerd, meetbaar servicelevel

Bij BSU ben je verzekerd van een gegarandeerd, meetbaar servicelevel. Dit servicelevel houden we hoog door het leveren van snel en goed Gebruikersbeheer. Dit kan service of beheer zijn vanaf afstand, maar ook op de locatie van jouw digitale omgeving. Onze BSU beheerders bespreken de mate van beschikbaarheid en werking van de softwareapplicaties met jou als gebruiker van de digitale werkomgeving.

Zijn er beperkingen en/of wijzigingen in systemen, applicaties of bepaalde devices? Dan onderzoekt BSU waar deze vandaan komen. We inventariseren de indruk die gebruikers hebben over de prestaties van de digitale werkomgeving. Op basis van deze indrukken voeren we verstoringen- en/ of wijzingenbeheer acties uit om problemen op te lossen en wijzigingen door te voeren. Al onze Gebruikersbeheer activiteiten worden vastgelegd in ons incidentmanagementsysteem waardoor de resultaten van onze inspanningen op ieder moment inzichtelijk zijn.

De voordelen van Gebruikersbeheer

  • Gegarandeerd, meetbaar servicelevel.
  • Inzicht in de resultaten van onze gebruikersbeheer inspanningen.
  • Service vanaf afstand én op locatie.
  • Snel verhelpen van problemen.